آرسامآرسام، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

برای عشقمون

قربانی

عکسهای 47تا48ماهگی آرسام

1397/8/8 11:36
نویسنده : مامان و بابا
356 بازدید
اشتراک گذاری

آرسام گلم این ماه دیگه 4سالت تموم میشه.تصمیم دارم برات ی تولد قشنگ بگیرم و حسابی درگیر آماده سازیش هستم.حتما عکساشو برات میزارم.این ماه شما 3تا سوره حمد و توحید و کوثر و که من بهت یاد دادم یاد گرفتی و شبا قبل خواب میخونی.عای میخونی عزیزم.خدا همیشه نگهدارت باشه.ناخونتم بالاخره افتاد پسرم.کودک و آینده که مبری خیلی خوبه و حسابی بازی میکنیو خسته میشی گلم.

این ماه رفتیم خونه خاله مرجان با دوستای مامان تاتی.شمارو بردم اونجا کلی بازی کردی و چیزی خورد.ولی متاسفانه آخرش یاشار میزنه تو دلت و بالا میاری.هم خونه رو کثیف میکنی و هم من کلی حرص میخورم.خلاصه تمیز میشه و میایم خونه.دیگه همش مشگی من با یاشار قهرم و تولدم دعوتش نکنی.خخخ

پسرم این ماه برای اولیت بار رفتی دندون پزشکی و عالی بودی عشقم.از خانم دکتر ی جایزه هم گرفتی نفس مامان.

 نگاه کن چقدر تفنگ داری.خخخ

نگاه کن چندتا شمشیر داری

 این تفنگو دایی عبداله برات از تهران آورده

 اینم سوغاتیای مامانی برات از مشهد

اینم عکس ناخونت که داره میفته عشقم

 

پسندها (2)

نظرات (0)