آرسامآرسام، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

برای عشقمون

قربانی

عکسهای۲۵تا۲۶ماهگی آرسام

1395/11/9 11:44
نویسنده : مامان و بابا
514 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم این ماهم خیلی شیطون شدی و متاسفانه یکم حرفای بد میزنی.ولی خیلی بامزه.عاشق بازیهای کامپیوتری دندون بازی هستی.انشاله دندون پزشک بشی.پسرم حرف خیلی میزنی آدم یادش میره واقعا.شهر حسنی و آقا پلیسه و کلاغه رو بلدی.این ماه من کلاس داشتم دو روز رفتیم مشهد.باباحاجی هم اونجا بودن و متاسفانه حالشون خیلی بده.انشاله خدا شفاشون بده و حالا حالاها برامون نگهشون داره.تو روزا خونه خاله میموندی من میرفتم کلاس.دید دیدتم برده بودیم.دست باباحاجی رو میگرفتی و میبردی دستشویی فدات شم.خونه خاله فاطی و عمه سیما پوشکت میکردم چون میترسیدم ی وقت فرشاشون جیشی بشه.الهی دورت بگردم شیرین زبون من که خیلی خیلی خوب حرف میزنی.عاشقتم.

 

 

 

 

عزیزم این رذ ذست و پاتو خاله فریده ازت گرفته و نگه ذاشته.فدای دست و پات بشم

این ژله هم من واست درست کردم که خیلی خوشت اومد و همشو خوردی گلم

اینم اولین برفی که پسرم در مشهد دید.اینجا حیاط خونه عمه سیما روز جمعه برف اومد وشما از پنجره برفو دیدی عشقم.

پسندها (1)

نظرات (0)