آرسامآرسام، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره

برای عشقمون

قربانی

سونوی هفته36

1393/7/5 11:39
نویسنده : مامان و بابا
138 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام گل پسرم.عزیزم مامان 3روز پیش رفت سونو,دکتر گفت آب دور بچه کم شده,نمیدونی چه حالی پیدا کردم.دکترم 3تا سرم بهم داد و منم 3روز متوالی تو خونه مامانی بهم سرم وصل بود و هی آب و آبمیوه میخوردم تا آب شما زیاد بشه.حالا امروز نوبت سونو دارم.انشاله که آبت زیاد شده باشه مامان,اگه نه زودتر باید بیای خونه.دوست دارم زودتر ببینمت ولی هر چی تو شکمم باشی بهتره برات عزیزم.امیدوارم هرچی خیرت باشه همون بشه.خیلی استرس دارم مامان جونم.از صبح که بابا رفته سرکار نخوابیدم,نمیتونم بخوابم.پسرم خدا همیشه و در هر زمان به من و بابا لطف کرده و هوامونو خیلی داشته,مطمنم ایندفعه هم هوامونو داره و مواظب پسرمون هست.عاشقتم تنها میوه ی زندگیم.

پسرم مامان از سونو برگشت.خدا رو شکر,دیدی گفتم خدا مواظبمونه,دکتر گفت فعلا آب دور پسرت خوبه,فقط استراحتتو زیاد کن و دوباره 4تا سرم به مامان داد و گفت از حالت اورژانسی خارج شدی.باز چهار روز دیگه باید برم سونو.انشاله این دو هفته رو هم تو دل مامان بمونی گلم.عاشقتم...

 

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (0)