آرسامآرسام، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره

برای عشقمون

قربانی

عکسهای40تا41ماهگی آرسام

1396/12/11 19:43
نویسنده : مامان و بابا
242 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم این ماه تو اسفند هم هوا خوب شده و هم من سرم خیلی شلوغ و به خاطر زخم معده بابا سعید خیلی ناراحتم.عزیزم ی روز که سه تایی داشتیم تو خیابون دور میزدیم شما با من جلو ماشین نشسته بودی که یهو تو بغلم پریدی و گفتی بریم پیتزا.یهو سرت خورد تو شیشه ماشین و شیشه ترک خورد.واقعا خیلی عجیب بود.یکم گریه کردی چون خیلی ترسیدی.منم گریم گرفته بود و شما میگفتی مامان تاتی گریه نکن حالت بد میشه.قربونت برم.بالاخره اومدیم خونه نشستی چیپس وماست میخوردی که یهو چیپس تو گلوت گیر کرد.خلاصه من حسابی عصبی شدم و وقتی تو حالت خوب شد رفتم تواتاق شروع کردم به گریه کردن تا یکم خالی شدم.بعدشم که سپندو صدقه و مرغی که فرداش برات خون کردیم.انشاله همیشه بلا ازت دور باشه گل پسرم.چندتا عکسم برات میزارم عشقم

اینم عکس شیشه ماشین

پسندها (1)

نظرات (0)