آرسامآرسام، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

برای عشقمون

قربانی

عکسهای39تا40ماهگی آرسام

1396/11/22 11:47
نویسنده : مامان و بابا
182 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم میخوام این ماه چندتا از اصطلاحات بامزه و اشتباهی که میگی رو برات بزارم.

به سرامیکا میگی سماریکا

به آشپزخونه میگی آشپزنوپه

به به من میگی مامن

پسرم ی عائت خیلی بد که جدیدا پیدا کردی بازی با آی پد هستش.خیلی بده ولی متاسفانه اصلا گوش نمیدی به حرفمون.روزا اکثرا لباس بت من یا مرد عنکبوتی تنت هست ولی شبا موقع خواب میگی دربیارش.چ.ن من بهت گفتم ممونه بت من یا مرد عنکبوتی بیان فکر کنن شما بچشونی و شما رو ببرن.دیگه وقت خواب درمیاری اگه نه با همونا میخوابیدی ازبس علاقه داری.همش میگی بریم آدم بدا رو بکشیم ازبس بابایی باهات ازین بازیاکرده.این ماه 3شب پشت سرهم خونه مامانی تنها خوابیدی و با ما نمیومدی خونه.نمیدونم چرا اینکارو میکردی واقعا.آخر دیگه به زور گریه آوردیمت خونه عشقم.

 

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (0)